100% nöjd kund garanti

Vi har alltid byggt vår verksamhet kring våra tre honnörsord: Service, Omsorg och Kvalitet.

SERVICE: Därför att ett professionellt men ändå avslappnat och genuint trevligt bemötande är något som gästen tar med sig när man går och stor anledning till att man kommer tillbaka.

OMSORG: Därför att råvaror skall behandlas med stor omsorg, och det med vetskapen om att varje liten detalj är viktig för slutprodukten.

KVALITET: Därför att det inte lönar sig att fuska. Våra produkter är noga utvalda och kvalitets testade. Endast det bästa är gott nog. Vare sig det gäller kött, grönsaker eller annan tillbehör. Kvaliteten är inget som man tummar på. Kvaliteten skall vara konstant och konsekvent hög.

Vad innebär 100% kundnöjdhetsgaranti?

Det innebär att det viktigaste för oss är att du som gäst går nöjd härifrån. Det är vår affärsidé. Vi är inte nöjda om inte du är nöjd. För att kunna förbättra oss behöver vi din respons! Är du missnöjd med något - stort som smått - så säg till! Kunden har alltid rätt!

Då kan vi kompensera dig, förbättra oss och samtidigt lovar vi dig en ännu bättre produkt framöver.

Varför denna väntetid?

Vi gör vår mat på beställning. Vi har inte färdiga lådor, inget prefabricerat, för vi är övertygade om att á-la-minute-tillverkning är en förutsättning för bästa kvalitet. Thaimat och speciellt sushi är en färskvara som helst ska ätas direkt efter tillagning och vi tillagar ingenting förän du har beställt.

Då många beställningar kommer in samtidigt är det oundvikligt att det ibland tar längre tid men vi jobbar ständigt med att effektivisera så att denna tid ska bli så kort som möjligt.

Hur är era råvaror?

Vi använder enbart råvaror av bästa kvalitet. Vi har nya råvaror varje dag. Vårt ris är det bästa som finns. Det kostar, men som det smakar!